Nem feltétlenül szükséges sokat költeni, hogy észrevegyenek az interneten. Íme 6 módszer, amellyel profi módon terelhetsz forgalmat, ingyen.
Vágjunk is bele!
1. Csatlakozz a közösségi médiában zajló beszélgetésekhez:
Ha potenciális ügyfelekkel szeretnél kapcsolódni online, két lépést kell követned.
Először is, gondolj a legelégedettebb ügyfeleidre, és az ő közös jellemzőik alapján hozz létre egy avatárt, amely képviseli az álomkliensedet.
Kiknek segítesz? Hány évesek? Milyenek a vásárlási szokásaik? Hol élnek? Milyen problémákkal küzdenek? És hová fordulhatnak, hogy válaszokat kapjanak?
Ha megérted, mi mozgatja őket, akkor megtalálhatod azokat a platformokat és csoportokat, ahol megfordulnak. Ekkor léphetsz be és csatlakozhatsz a már zajló természetesen beszélgetésekhez.
Ügyelj arra, hogy valódi értéket adj hozzá. Ne legyél az a spammelős figura, aki túl agresszív, és túl sok linket oszt meg.
Helyezd előtérbe a kapcsolatépítést. Legyél eredeti a kommunikációdban mind posztolásnál, mind kommentelésnél.
2. Használd ki a partnerségek erejét:
A közönség “kölcsönzése” nagyszerű stratégia az új forgalom megszerzéséhez, különösen, ha egy réspiacot szolgálsz ki.
És mint minden kapcsolatnak, ennek is van helyes és helytelen módja, ami vagy kölcsönös sikerhez, vagy kétes megítéléshez vezet.
Válassz olyan influencereket vagy bloggereket partnerségre, akik ugyanazt a réspiacot szolgálják ki, csak más módon.
Ha például te étkezési tanácsokat adsz, vagy étrendet írsz elfoglalt anyukáknak, akik egészségesen szeretnének étkezni, kölcsönösen előnyös lehet, ha olyan személyi edzővel társulsz, aki rövid, hatékony edzésekre specializálódott olyan anyukák számára, akik fittek szeretnének maradni.
A cél itt az, hogy adj értéket a közönségük számára, nem pedig az, hogy ellopd őket. Ez pedig egy win-win szituáció.
3. Fantasztikus tartalommarketing:
Adj, mielőtt kérsz. Mutasd meg magad a közönségednek, és tudasd velük, hogy nem csak magadért vagy itt.
Mutasd meg, hogy hajlandó vagy fektetni az ő sikerükbe, és oszd meg nagylelkűen a szakértelmedet.
Készíts magával ragadó és értékes blogbejegyzéseket, videókat, amelyeket VÁR a közönséged. Koncentrálj a hitelességre, és legyen őszinte a tartalom üzenete.
Ossz meg érdekes információrészleteket, amelyek felkeltik az olvasó kíváncsiságát, és többet akarnak majd.
4. Tarts lenyűgöző webinárokat:
A megannyi elérhető kommunikációs platform közül jó választás lehet a saját webinárok szervezése.
Nem kell technikai zseninek lenned, sem veterán előadónak – csak legyél önmagad, és ossz meg néhány apróságot amit a közönséged magával vihet.
5. Hatékony e-mail marketing:
Ne várj addig, amíg hatalmas e-mai listád lesz. Kezd el kicsiben és építs ki egy nagyszerű olvasó közösséget.
Ápold a közönséget olyan tippekkel és trükkökkel, amelyek segítenek nekik leküzdeni a mindennapi életben felmerülő problémáikat.
Írd úgy a mailjeidet, mintha egy barátoddal beszélgetnél egy csésze kávé mellett.
Legyen őszinte, és használj egyszerű nyelvezetet.
Tegyél bele olyan cselekvésre való felhívást, amely lehetőséget ad nekik arra, hogy kapcsolatba lépjenek veled.
6. Használj egyszerű SEO stratégiákat és optimalizáld a landoló oldalad:
Alkalmazz egyszerű, világos nyelvezetet amikor létrehozod az oldalad címét, URL-jét és bekezdéseit, hogy a keresőmotorok “megértsék”
Győződj meg róla, hogy van egy igazán izgalmas motivációd, amely ráveszi az embereket arra, hogy feliratkozzanak a csalitajánlatodért cserébe. Ne felejtsd el használni a 4 elengedhetetlen elemet a landoló oldalad tervezésénél.
A csali ajánlatok lehetnek PDF letöltések, csekklisták, ingyenes események vagy exluzív tartalmak…
Csinálj a forgalomból bevételt
Használd ezt a 6 stratégiát következetesen, és látni fogod, hogy növekszik a közönséged.
Figyelj arra, hogy melyik témákra reagál a legjobban a közönséged, és adj nekik többet abból, amire vágynak.
A következő lépés az, hogy az újdonsült követőidet idegenekből fizető ügyfelekké változtasd.
És ez azt jelenti, hogy egy olyan ajánlatot kell bemutatnod a számukra ami olyan hatékonyan oldja meg a problémáikat, hogy nem tudnak rá nemet mondani.
Ha érdekel, hogy a te vállalkozásodban hogyan lehetne egy ilyen ajánlatot kialakítani, foglalj hozzám egy ingyenes stratégiai konzultációt IDE KATTINTVA.