4 Kötelező Elem egy Hatékony Feliratkoztató Oldalhoz

Picture of @leventenagy
@leventenagy
4 Kötelező Elem egy Hatékony Feliratkoztató Oldalhoz

A feliratkoztató oldalad olyan, mint a királyságod kapuja.

A vállalkozásodnak ügyfelekre van szüksége, és az ügyfelek megszerzése az érdeklődők megszerzésével kezdődik.

1. Figyelemfelkeltő főcím

Amikor az ideális ügyfeled a feliratkoztató oldaladra érkezik, az első dolog amit meglát egy olyan figyelemfelkeltő cím legyen, amit egyszerűen nem tud nem elolvasni.

Abban a pillanatban, egy 3 másodperces kapcsolódás tudatja az internet népével, hogy jó helyen járnak.

Szólj a legnagyobb kihívásukhoz világos és erőteljes módon, hogy tudják, nálad van a megoldás amit keresnek!

A főcímednek az alábbi kritériumoknak kell megfelelnie:
– Egyértelmű
– Erősen releváns
– Hasznokra koncentráló

2. Magával ragadó kép

Tedd a feliratkoztató oldalat szemet gyönyörködtetővé egy olyan vizuális elemmel, ami hozzátesz az üzenetedhez.

Ha egy nagyszerű főcím és egy minőségű kép találkozik, pillanatok alatt kibontakozik egy dinamikus történet.

3. Olyan Call-to-Action, ami kattintásért könyörög

Né félj arra kérni az olvasókat, hogy azonnal cselekedjenek!

Te problémákat oldasz meg az emberek számára, akiknek szolgáltatsz, ezért ne szégyellj segíteni nekik abban, hogy egy jó döntést hozzanak, ami a javukra válik. Különösen akkor, ha a feliratkoztató ajánlatod egy olyan egyéni kvíz, amely azonnal eredményeket ad nekik a jobb egészség, a boldogabb élet vagy a több jövedelem elérésében.

4. Olyan értékesítési szöveg, ami a célközönség nyelvét beszéli

Annak megértése, hogy ki a célközönséged és mi mozgatja őket, hatalmas része a marketinged sikerének.

Nagyon sok vállalkozó napokat, heteket vagy hónapokat tölt azzal, hogy megpróbálja kitalálni a tökéletes üzenetet, amellyel megragadhatja a célközönség figyelmét.

Eközben a tökéletes üzenet karnyújtásnyira van – csak annyit kell tenned, hogy KÉRDEZEL.

Használd a következő stratégiákat az ideális ügyfeleid nyelvezetének felfedezésére, hogy ugyanazokat az ismerős szavakat ismételhesd vissza nekik az értékesítési szövegeidben:

– Olvasd el az online fórumokon és csoportokban zajló népszerű témákat ahol az ügyfeleid megfordulnak és tedd fel saját kérdéseidet.
– Beszélj a legelégedettebbek ügyfeleid egy kisebb csoportjával, hogy megtudd milyen szolgáltatásokat szeretnek, és hogy milyen problémák megoldásában segítettél számukra.
– Használj kvízeket és kérdőíveket, hogy megtudd mi motiválja őket a vásárlásra.
– Csatlakozz a fejükben zajló beszélgetéshez azzal, hogy olyan szavakat használsz az értékesítési szövegedben, amiket ők maguk is.

Ezek időtálló folyamatok. Működtek tegnap, működnek ma, és a jövőben is működni fognak.

Viszont eddig hihetetlenül időigényes volt.

Napjainkban a mesterséges intelligencia lehetővé teszi, hogy hónapok munkáját másodpercek alatt elvégezzük.

Összegzés:

A feliratkoztató oldalad az online sikered kiindulópontja.

E négy elem beépítésével :
– figyelemfelkeltő főcím
– magával ragadó kép
– kattintásért könyörgő Call to Action
– célközönséged nyelvén íródott értékesítési szöveg

Nem csupán egy oldalt hozol létre, hanem másokat szolgálsz, miközben növeled a vállalkozásodat.

Ha szeretnél további személyre szabott tippeket kapni a vállalkozásod fejlesztésével kapcsolatban…

Jelentkezz hozzám egy INGYENES stratégiai konzultációra az alábbi linkre kattintva: https://hivas.leventenagy.hu