A digitális korban véleményem szerint elengedhetetlen, hogy legyen egy profi szakértői weboldalad. Ez több mint egy digitális névjegykártya.
Ez egy platform, ahol hitelességet és tekintélyt teremthetsz.
Illetve bemutathatod a szakértelmedet és kiépítheted a bizalmat a potenciális klienseiddel.
A posztban bemutatom azokat az elemeket, amelyek elengedhetetlen a profi szakértői weboldalad felületén.
1. Professzionális, letisztult dizájn
A weboldalad dizájnjának tükröznie kell az szakmai márkádat.
Ez magában foglalja a következetes színsémát, a kiváló minőségű képeket és a letisztult, felhasználóbarát elrendezést.
A Stanford webes hitelességi kutatása szerint a felhasználók 75%-a elismeri, hogy a weboldal kialakítása alapján ítélkezik egy vállalkozás hitelességéről.
2. Egyértelmű pozícionálás
Már az első oldalon azonnal közvetítened kell, hogy Ki vagy te, Mivel foglalkozol, és Hogyan tudsz segíteni az ügyfeleidnek.
Egy világos és meggyőző értékajánlat segít a látogatóknak megérteni, hogy Te lehetsz-e a megoldás az ő problémájukra, vagy sem.
A Forbes szerint az erős értékajánlat kritikus fontosságú a versenytársaktól való megkülönbözetésben.
3. Szolgáltatások leírása
Szolgáltatásaid részletes bemutatása a weboldalon kulcsfontosságú, mert ezáltal átlátható és hiteles információt nyújtasz az érdeklődőknek.
Az ügyfelek szeretnék megérteni, hogy pontosan milyen problémákra vagy igényekre nyújtasz megoldást, és miért éppen te vagy a legjobb választás számukra.
4. Csali- és egyéb ajánlatok
A csaliajánlat lehetővé teszi, hogy új érdeklődőket szerezz és építsd az email listádat.
Ez egy olyan értékes tartalom vagy ajánlat, amit ingyenesen kínálsz az oldal látogatóinak, cserébe az email címükért.
A csaliajánlat lehet például egy e-book, egy online kurzus részlet, egy hasznos letölthető dokumentum vagy bármi más, ami értéket képvisel az érdeklődőknek.
5. Vélemények és esettanulmányok
Az egyik legfontosabb marketing eszköz, ami jó eséllyel a legnagyobb mértékben tudja javítani a weboldalad eredményeit, az a pozitív visszajelzések megjelenítése.
Bármi, amit te leírsz az oldalon egy értékesítő ígérete – amíg az emberek nem látják, hogy mások is megerősítik az állításaid, addig folyamatosan ott van a fejükben, hogy „mi van, ha mégsem így van?”,ezért nehéz lesz a számukra teljes mértékben elköteleződni.
6. Időpontfoglaló felület
Ha te egy magas értékű szolgáltatást értékesítesz, aminél előzetes konzultációkra van szükség, erre különösen oda kell figyelned.
Az online időpontfoglaló felület lehetővé teszi az érdeklődőknek, hogy azonnal találkozót vagy konzultációt foglalhassanak anélkül, hogy telefonon vagy e-mailen kellene egyeztetniük.
Ez kényelmes megoldás mind az ügyfelek, mind pedig a tanácsadók/szolgáltatók számára.
Az időpontfoglaló felület segít szervezni az időpontokat és elkerülni az ütközéseket az időbeosztásodban, így hatékonyabban tudsz dolgozni és jobban ki tudod szolgálni az ügyfeleidet.
Ui.: Köszönöm, hogy végigolvastad a cikket.
Remélem hasznos információkkal gazdagodtál, amik segíteni fognak a szakértői pályafutásod során.
Ha személyre szabott segítséget szeretnél kapni, most korlátozott ideig lehetőséget biztosítok INGYENES konzultációs lehetőségre.
A konzultáción végigmegyünk a vállalkozásodban jelenlévő akadályokon és, hogy mit kell tenned a megugrásukhoz.
Ide kattintva tudsz jelentkezni.
Ha pedig további értékes tartalmakra vagy kíváncsi, csatlakozz a Facebook csoportunkhoz.
A legjobbakat,
Levente